mandag 3. desember 2012

Hjertekos

I boka "Med hjerte for strikk" var det oppskrift på et hjertesmykke. Det var strikket med metalltråd og fylt med glassperler. Jeg tenkte at det kunne bli fint med et lignende hjerte på juletreet. Så da måtte jeg en tur ned i hobbyskuffen min for å finne metalltråd. 


Det stod i boka at det kunne være litt vrient å strikke med metalltråd. Det var litt vrient ja, men det gikk greit. Pinnene forsvant ut av maskene ganske mange ganger ettersom både tråden og pinnene var glatte.
Resultatet ble jo ikke så ille heller. Jeg fylte ikke hjertet mitt med perler da jeg syns det ble litt for stort til det. Måtte da brukt veldig mange perler.   


Tenkte å strikke et hjerte som er litt mindre og fylle det med perler. 
Tror de det blir finest med rød tråd og hvite/sølv perler?
eller
Sølv tråd og røde perler?
eller en annen farge på perlene?

Ha en hjertelig fin uke :)

Terese


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...