mandag 31. desember 2012

Godt nytt år 2013

GODT NYTT ÅR

2013


Det er nå ikke mange timene før vi kan skrive 2013. Det kom fortere enn jeg hadde tenkt, så 2012 må ha gått veldig fort. Jeg vil si at det egentlig er et godt tegn. Tiden går jo fort når man har det morro, så 2012 må ha vært et morsomt år. Det har det jo også vært. Tommy og jeg flyttet inn i ny leilighet i slutten av februar, så vi har faktisk bodd her snart et år. Oj, ja tiden flyr. 
8. juni ble jeg tante til lille Ronja, en super herlig liten frøken. Vi har rukket to turer til Spania, noe som var helt topp. I september begynte jeg med denne bloggen da, og det var jo faktisk veldig morro det også. Veldig gøy å se at over 5500 har vært innom på de få månedene. Også har det vært veldig koselig med kommentarene jeg har fått fra dere. Jeg har rukket å strikke ganske mye i år. I fjor hadde jeg planer om mange flere hjemmestrikka julegaver enn hva det ble, men i år ble det som planlagt. Jeg har også rukket å strikke ting til meg selv og til Tommy, ting som jeg har gitt i andre gaver enn julegaver, ting til leiligheten og endel julepynt. 
Jeg liker veldig godt å holde på med strikking eller andre håndarbeidsting. Hender jeg prøver meg litt på symaskinen også, men det har ikke vært så mye av det. Kanskje det er det som skal bli et av målene mine for 2013; Lære meg å bruke symaskinen bedre enn det jeg kan nå. Mange fine blogger jeg har vært innom som har inspirert meg til det hvertfall.   
Kort oppsumert: 2012 har vært morro. 

Ikke alt jeg har strikket som jeg har lagt ut på bloggen, så her er noen bilder som ikke er vist på bloggen før.

Tunika til meg selv
Design: Drops 
Garn: Nepal fra Drops

Puff til leiligheten
Design: Med utgangspunkt i PT design
Garn Eskimo fra Drops 


Frosk til Ronja
Design: Fant den i bladet Made by me vår/sommer 2012
Garn: Lerke fra Dalegarn


Takker deg for at du har tatt turen innom bloggen min og enda tusen takk til deg som har tatt deg tid til å legge igjen en kommentar. 

Til slutt vil jeg ønske deg et riktig godt nytt år 

6 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt et flott år ja..:) Liker kjempegodt tunikaen, kjempeflott!! Puff har jeg også lyst til å strikke, står på lista mi.. :)
    Og frosken er jo bare kul da!!
    Gleder meg til å se hva du tryller frem i løpet av neste år.. :)
    Godt nytt år!!
    Klem, Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Godt nytt år til deg også:)

      Slett
  2. Så mye fint du har laget, du kan være stolt av deg selv!

    Ønsker deg et riktig fint strikke og hekle år!

    SvarSlett
  3. Så fin den tunikaen ble :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Liker den veldig godt.
      Godt nytt år :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...