tirsdag 26. februar 2013

Kluter på en snor

Prosjekt restegarn
# 20 Kluter


Litt bomullsgarn kan fort bli til nye kluter. De er kjekke å ha som gaver eller til å vaske egen kjøkkenbenk. De turkise er strikket med enkel tråd, mens de andre er strikket med dobbel.



Jeg vet ikke hva mønsteret på den brune og lilla kluten heter, men det er det samme mønstere som er på noen sokker som venninna mi og jeg kaller for mormortøffler. Det er fordi mormoren hennes alltid strikket slike tøffler. Har fått et par av henne jeg også. Fant oppskriften på dem i et julehefte jeg har, så har strikket et par jeg også. Kan jo feste trådene på dem og vise dem frem her en dag. 

Ønsker deg en fortsatt fin uke.
Håper du også har like fine vårdager med sol som jeg har :)
Og håper på at solen blir en stund til 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...