onsdag 13. februar 2013

Første forsøk


Jeg hadde ikke regnet med at jeg ville få det til på første forsøk, så da var det på tide å starte på andre forsøk. På første forsøk la jeg opp 164 m, etter vrangborden på ca 8 cm og to omganger rett satte jeg arbeidet over på to pinner. Det var så tid for å prøve..... Og det ble ALT FOR STORT. Så tror jeg må gå ned 40 m. Så med andre ord er ikke jeg god på å beregne maskeantall. Men hva er det man sier? Bedre lykke neste gang og godt ikke klokka var over 21.00, for da er det ikke så gøy når noe må rekkes opp. 

Tror jeg kanskje jeg burde kjøpe den boka som Guro anbefalte meg i "stjerner i sikte" inlegget :) 

Ønsker dere en fin onsdagskveld. 
Nå skal jeg en tur ut og prøve snowboardet mitt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...