tirsdag 7. juni 2016

Pinner er ikke pinner


Ikke like smart å ikke ha med pinner når man skal på en måned ferie i Spania, så i dag dro jeg ut for å handle pinner. I en butikk med alt mulig rart hadde de også strikkepinner. De hadde rette pinner.... Sånne veldig lange og i str 6, 7 og 10. Rundpinner hadde de i str 2, 4 og 6. Det ble da rundpinne nr 4 som fikk lov til å bli med hjem. 

Etter en liten titt i skapet fant jeg et fint og gult nøste. Og en titt på gruppa til Bittami fant jeg en "uventet strukturklut". Da var det bare å legge opp og begynne å strikke. Man kan jo tenke at pinne er pinne, men det er det ikke. Pinnen fungerer helt greit, men noe rart er det med den, så det ble litt trått å både legge opp og strikke. Men klager ikke for jeg har jo faktisk en pinne å strikke med:) Siden jeg strikker med pinne 4, så la jeg opp 8 masker mindre enn det står i oppskriften.

God tirsdagskveld:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...