søndag 11. november 2012

Spania


 I går kom jeg hjem fra en fin uke i Spania. I hagen hadde vi både appelsiner og mandariner som begynte å bli modene. Det var noe annet å plukke mandarinen fra treet i hagen enn fra fruktdisken i butikken. Det ga det lille ekstra på smaken også tror jeg. Nesten litt den samme følelsen som å lage noe selv. 


 Været har vært vekslende, så ble også litt tid til strikking. Disse vottene startet jeg med den andre dagen vi var i Spania. Da var det ganske mye regn, og dagen startet inne. Strikker begge vottene på en rundpinne. Noe jeg nettopp har lært meg. Det føles litt som at det tar leneger tid ettersom man strikke begge vottene samtidig, men bonusen får man når man er ferdig. Da er man ferdig med begge to, og slipper å strikke en til. Jeg synes det alltid er så kjedelig å strikke nummer to. Da er det jo noe annet jeg har lyst til å begynne med. Kom ikke så veldig langt på dem da vi var i Spania. Det var jo mye annet å gjøre der også. Jeg var litt usikker på om man kunne ha med strikketøy på utenlandsfly, men tok sjansen. Det gikk helt fint, så fikk strikket endel på dem på flyet hjem. 
Lurer på om noen blir glade for å få dem i julegave.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...