tirsdag 13. november 2012

Julehandel i hobbykunst butikken


2. november hadde jeg bursdag :) Jeg var da så heldig at jeg fikk gavekort i hobbykunst butikken i vestby. Etter jobb i dag tok jeg derfor turen hit. Det er så mye fint i denne butikken, så det er ikke så lett å velge ut hva som skal få bli med hjem. Det meste som havnet i kurven kan brukes når jeg skal lage julekort. Her er bilder av noe av det som havnet i kurven.



Kartong i like farger og mønster.


Kort og konvolutter i brun og hvit, hvit kartong og forskjellige mønsterark



 Hjerter, snømenn, snøkrystaller og andre små morsomheter.


Julenisser, nisseluer og trær.


Ulike stempler.



Vannpensel, tusjer og stempelpute til å bruke på stemplene. 

Jeg har ikke så mye erfaring med stempel og fargelegging. Visste ikke helt hva som skulle brukes sammen og hvordan man skulle bruke det, men det visste hun som jobbet i butikken. Hun ga meg en god introduksjon av de ulike teknikkene og viste meg eksempler på hvordan resultatene ville bli. Jeg fant Inspirasjonsbloggen til hobbykunst, og der fant jeg ut at den hyggelige og hjelpsomme damen heter Connie. Anbefaler dere å ta en titt på bloggen deres. Mye inspirasjon å hente der. 

Noen som har forslag til hvordan jeg kan bruke tingene jeg har kjøpt?

Ha en fortsatt fin kveld
:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...