søndag 6. juli 2014

Tilbake til våren!

Skulle egentlig lage innlegg om noe annet, men da jeg gikk gjennom bildenen for å finne det jeg skulle vise dere, fant jeg denne Mariusstrømpa. Hadde helt glemt den jeg, men i følge hvitveisen er hvertfall bildene tatt på våre. 


Strømpa skal bli julegave, men da skal den nok fylles med andre ting enn hvitveis.



Her er strøpa før den fikk en runde i vaskemaskinen. 
Den var litt større før enn etter.
Høyden: 34 cm
Lengden på fot: 32 cm
Tovet den på 60 grader i vaskemaskinen på vanlig vaskeprogram. 


Oppskrift: Marius tema 29, men jeg lagde den litt mindre.
Garn: Sandnesgarn, fritidsgarn
Pinnestr: 5,5
Vekt: 100g
Str: Høyde: 25, lengde på fot: 24 cm

Ha en fin søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...