søndag 7. oktober 2012

Hjerte til Tommy

Prosjekt restegarn # 4

Det meste jeg har strikket har blitt gaver til venner og famile eller klær til meg selv. Samboern min Tommy har måtte nøye seg med et par sokker og et par tøffler. Så nå skal jeg strikke et hjerte til han for å vise hvor glad jeg er i han.  <3


I denne boka er oppskrifter på utrolig mange forskjellige hjerter. Om man ikke finner et mønster som er slik man hadde tenkt seg, er det tomme mønsterdiagrammer til å tegne egne mønster i. 




Med litt Sisu fra Sandnesgarn skal jeg prøve meg på et hjerte med åttebladsrose på.


Det var ganske knotete i starten da det starter med bare 5 masker, men får håpe det blir enklere etter hvert.  

1 kommentar:

  1. Hei. Hyggelig at du fant et strikketips du kunne bruke på bloggen min:-) Det er det som er kjekt med å blogge, og å lese andre blogger, at man kan dele strikketips og gode ideer.
    Lykke til med din egen blogg, ser den er ganske ny. Ny og lovende vil jeg si!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...