tirsdag 2. oktober 2012

Babyer.... Større en man skulle tro :)


Jeg skulle bli tante for første gang og hadde allerede strikket litt forskjellig til denne babyen. Ettersom ingen visste om det ble gutt eller jente, var det litt dumt å strikke kjole før babyen var født. Men da hun endelig kom til verden og vi fikk vite at det var en liten jente, var det bare å strikke en kjole. Jeg fant en oppskrift jeg likte, men på den var minste størrelse et år. Jeg gjorde om litt på maske antallet og mønsteret og håpet på at det skulle bli bra. Kjolen ble jo fin den, men den passer nok bedre til en dokke enn til Ronja :) Hun fikk den ikke over hodet engang. Så til neste gang bør jeg tenke på at det er nok bedre å strikke litt for stort enn litt for lite :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...