onsdag 31. oktober 2012

Mitt første møte med strikking




Mamma har ryddet i kottet hjemme, og da kom hun over noen av mine ting fra jeg var liten. En av tingene var denne saken her. Jeg husker godt at jeg strikket den. Jeg husker ikke hvor gammel jeg var, men jeg var ikke så veldig stor. Jeg husker at jeg syntes det så så gøy ut når mamma strikket, så jeg ville gjøre det jeg også. Mamma la opp noen masker til meg og jeg skulle prøve meg på å strikke skjerf. Men det var ikke så lett å holde styr på maker og tråd, så skjerfet ble til slutt et forkle til barbidukka mi. Det viktigste var vel at jeg ble fornøyd med resultatet. Så selv om ting ikke alltid blir som vi tenker, så kan det bli bra likevel :)

2 kommentarer:

  1. Å, så morsomt å finne igjen noe sånt. Skjønner godt at du var stålt :)

    SvarSlett
  2. Var ganske morsomt at den med en tanke ble puttet i en eske for flere år siden også. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...