mandag 14. oktober 2013

Pippikjole

I sommer strikket jeg Pippigenser til niesa mi Ronja. Nå har jeg strikket Pippikjole og mormor tøfler til dokka hennes. 
Dokka som jeg hadde da jeg var liten fikk låne det for en dag, men da måtte hun også stille som modell. 
Hun fikk gå på oppdagelsestur i hagen til mamma og pappa, mens jeg tok bilder av henne. 








Mormors tøfler
Oppskrift: Mormors tøfler fra Sandnesgarn Julehefte
Garntype: Sandnesgarn Mandarin Petit
Pinnestr: 3
Garnmengde: 10 g

Pippikjole
Oppskrift: Egen med utgangspunkt i stripene i Pippigenseren til Sandnesgarn i hefte Mandarin baby
Garntype: Sandnesgarn Mandarin Petit
Pinnestr: 3
Garnmengde: 40 g
Tilbehør: 2 knapper

God høstuke til deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...