søndag 1. september 2013

En enarmet banditt


Nå begynner det å ligne en jakke. Det mangler nå  bare å sy på en arme, strikke hette og strikke kanten til knapper og knappehull. 


Det gjelder å følge med når man syr på symaksin på strikket plagg. Kan ikke angre på en søm da. Heldigvism så trengte jeg ikke angre denne gangen helle :)

Jakka er strikket etter en oppskrift fra Sandnesgarn. Jeg har bare lagt til lommer, hette og en liten endring på knappekanten. Også har jeg byttet ut mønsteret som skulle være på jakka til striper. Så egentlig har jeg endret på ganske mye da. Garnet jeg har brukt er Alpakka fra Sandnesgarn. 

Å strikke i sånne tynne striper er egnetlig litt avhengighetsdannenede..... Bare en stripe til...

Ha en fin søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...