lørdag 14. februar 2015

Pay it forward

Litt før jul fikk jeg en veldig koselig gave i posten. Det var fra Margrete, som i Juli hadde et Pay i forward -innlegg på bloggen sin. Så nå er det min tur til å sende det videre til noen av dere. Noen synes kanskje det er litt slitsomt med sånn pay it forward, men jeg synes dette var en veldig koselig variant. 


Her er gaven jeg fikk av Margrete. Et par med deilige og mye pulsvanter, en klut som hun har laget mønsteret til selv og to garnnøster, som snart skal bli til kluter. Sammen med alt dette lå det også et koselig kort. Jeg ble hvertfall veldig glad for å få denne gaven i posten, så håper jeg at jeg kan glede noen med en liten gave i posten også.

Slik fungerer det:
De 3 første som kommenterer under dette innlegget vil innen 12 måneder motta en hjemmelaget gave fra meg i poste. Disse tre må så lage et pay it forward -inlegg og innen de neste 12 måneden igjen sende en hjemmelaget gave til 3 nye. Og slik vil vi fortsette å glede andre med hjemmelagde gaver :)

<3 Ønsker alle en fin Valentinsdag <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...