lørdag 5. januar 2013

Lue som varmer

Årets første strikkeprosjekt er ferdig. Var i Strikkestua i Son og kjøpte meg et lite lager Andes garn fra Drops. Fikk et tips om at det er fint å strikke luer med dette garnet. Jeg vet jo hvertfall et lua blir deilig og varm for jeg har nemmelig fått en lue av venninna mi som hun har strikket i dette garnet. 
Jeg måtte jo prøve ut dette garnet å strikke en lue da. Det er ikke så kaldt ute om dagen, men det er alltid kjekt å ha en lue. Vintern er nok ikke over enda, så kulda kommer nok tilbake snart. Og da skal ikke Tommy trenge å fryse på hodet.

2 kommentarer:

  1. Skikkelig tøff lue.. :) Det garnet må jeg prøve, ser deilig ut.. :)
    Ha en flott dag i morgen.. :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Fint garn å strikke med. Det er mykt og varmt også klør det ikke.
      :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...